úterý 10. února 2015

Náhodný hudební tip #1 - Sabaton: Primo Victoria

Protože už mě nějak přestal bavit projekt 'Hudba mého srdce'. Od té doby, co jsem ho přestala sdílet pravidelně, stejně slušně pokulhával. A navíc jsem tam stejně kolikrát ani nesdílela ty pravé 'srdcovky', ale spíš songy, co mě aktuálně nějak zaujaly. Takže jsem se rozhodla začít nazývat věci pravými jmény a vymyslela jsem si (no, napadlo mě to asi před pěti minutami) vlastní 'projekt' - Náhodné hudební tipy. V rámci toho vám sem zkrátka občas hodím song, co momentálně nebudu moct dostat z hlavy. A třeba někoho z vás taky zaujme.

(A jako bonus budete mít název songu vždycky napsaný už v titulku článku. Přiznávám, že to je výhoda částečně i pro mě, protože nebudu muset jako idiot rozklikávat články, abych zjistila, jestli jsem danou písničku náhodou už někdy předtím nesdílela...)

Takže když se ještě jednou podíváte do titulku, zjistíte, že dnešním náhodným tipem je Primo Victoria od švédské skupiny Sabaton. Jen tak mezi řečí, v sobotu jsem byla na jejich koncertě v Praze a bylo to naprosto perfektní. Stála jsem sice poměrně daleko od pódia a viděla jsem velký kulový, ale i tak daleko se skákalo. A přirozeně, že na tenhle song jsem si musela párkrát skočit taky. Ehm, párkrát... Dobře, přiznávám, proskákala jsem všechny části k tomu lákající. A taky ji celou prozpívala. Primo Victoria totiž patří mezi ty songy, co jednoduše miluju. Tak si ji taky poslechněte, okej?

(A pokud někdo momentálně v dějepise berete druhou světovou válku, poslechněte si ji dvojnásob, v životě jse neviděla lepší tahák na Den D...) =D

Žádné komentáře:

Okomentovat