pondělí 5. ledna 2015

Fitspiration #009

Tenhle štítek jsem nepoužila tak dlouho, že jste dost možná už zapomněli, že tu vůbec je. JÁ to teda skoro zapomněla. Víte jak, dlouho jsem pořádně necvičila, a když už, nějak tomu chybělo to správný odhodlání. A když nechybělo odhodlání, neměla jsem chuť psát na blog. I když tahle rubrika nevyžaduje zrovna moc psaní, že ano.

Ale je to tady. Novej rok, nový předsevzetí, nový odhodlání... Znáte to. Teda, ne, že bych si dala pokračování ve cvičení jako předsevzetí. Spíš jsem se na to prostě konečně zase vrhla, když je teda po Vánocích a já mám o zkouškovým čas, kterej by asi nebylo od věci nějak využít. (Teda, když budeme ignorovat, že by to asi chtělo občas se učit, že.)

Každopádně, když už teda znova začínám cvičit, mohla bych sem dát i nějakou tu malou inspiraci. Co kdyby někoho zajímala... =D

Protože dnešek je další příležitost udělat to správně.

Žádné komentáře:

Okomentovat