pátek 30. ledna 2015

24hodinový Read-a-thon: Co je v plánu


Protože učení se na zkoušku mi padlo (spolu se zkouškou, kterou budu dělat až v průběhu semestru, jelikož jsem prostě nebyla ochotná a schopná naučit se na ni za dva dny mezi vypsáním termínu a zkouškou samotnou), rozhodla jsem se, že se nakonec zapojím do čtyřiadvacetihodinového read-a-thonu, který pořádá Terra z blogu She is a bookaholic. Já vím, říkala jsem, že na čtecí maratony už kašlu, ale tohle je jen jeden den. No co, kdyžtak mi za ten den jenom přeskočí. =D


Samozřejmě, že nemám v plánu číst čtyřiadvacet hodin, nespat a pořád jen ležet v knížkách. Na to jednoduše nejsem stavěná. Nemluvě o tom, že mám i další věci, co přes den potřebuju udělat. Takže tenhle read-a-thon beru spíš jako takovou příležitost, jak přečíst přece jen o něco víc, než bych přečetla sama od sebe.

(I když je pravda, že by se mi takováhle akce zamlouvala spíš v létě, kdy bych se mohla s knížkou rozvalit ven na lehátko a vyhřívat se na sluníčku.)

Každopádně, tenhle článek je tu proto, abych vám tak nějak dala na vědomí, jakým knížkám že se to během zítřka hodlám věnovat. Nakonec jsem si vybrala tři, přičemž dvě z toho jsou povinná četba (a jedna z toho rozečtená, ale to snad nevadí). A kdyby se mi snad nějakým zázrakem podařilo přečíst všechny (hahaha), však ona se už najde nějaká další knížka, které se budu moct věnovat. Takže co jsem si vybrala ke čtení?

Vladimír Körner - Písečná kosa. Povinná četba, rozečtená už snad týden. Jsem ani ne ve dvou třetinách a prostě se mi nejde pohnout dál. Nuda, nuda, nuda...

Jaroslav Seifert -Morový sloup. Povinná četba číslo dvě. Básnickou sbírku by se mi možná mohlo podařit přečíst, no ne? Ehm uvidíme, jestli se vůbec odhodlám.

Jakub Ćwiek - Lhář (kniha druhá). Tohle má za úkol mě držet nad vodou, až začnu vyšilovat ze dříve uvedených knih. No, a taky se na něj už docela dlouho těším. Asi tak od chvíle, kdy jsem přečetla toho prvního... =D

A tady moje plány pěkně pospolu. Tak mi držte palce, ať to nějak zvládnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat