neděle 14. prosince 2014

Hudba mého srdce #12

Projekt pocházející od Ells.

Protože v pátek a v sobotu jsem byla na koncertě Freedom Call. Dva koncerty, dva dny po sobě, stejná kapela. Ano, přesně tak. Nebyl to můj nápad, ale kámošky, co je naprosto miluje. Ta toužila na ně jet dvakrát. Považovala jsem to za pěkně pitomej nápad, ale jela jsem s ní. Teď to považuju za absolutně geniální nápad. A mám novou kapelu na seznam těch oblíbených. A taky podpisy všech členů skupiny. A objetí od Chrise Baye. A to jsem mu jen řekla, že byli skvělí, a on se na mě hned vrhnul. (Na druhou stranu, co jsem tak sledovala, on se vrhá na kdejakou holku v dosahu. Což neznamená, že to objetí nebylo příjemný. Bylo. Je to sympaťák.) =D

Každopádně, abych se dostala k tý svojí srdcovce... Tears of Babylon. Perfektní skákací song, jeden z těch, co jsem si fakt HODNĚ užila. Tady ve verzi z DVD Live in Hellvetia. To jen abyste mohli náležitě ocenit právě i Chrise... =D

Žádné komentáře:

Okomentovat