neděle 5. října 2014

Hudba mého srdce #8

Projekt pocházející od Ells.

Ne, já na ten projekt nezapomněla, fakt ne, přísahám. Jen jsem se rozhodla přispívat do něj nepravidelně, vzpomínáte? A dneska je zrovna jeden ze dní, kdy přispět hodlám. No, náhodou je zrovna zas neděle, ale... Tak co už. =D

Dneska tu pro změnu mám trochu toho happy metalu. Moje kamarádka si musí mnout ruce radostí, protože se jí konečně podařilo mě nakazit svojí oblíbenou kapelou. Ano, je to ta kapela, kterou jsem vám v rámci tohohle projektu doporučovala už několikrát. Doufám, že s tím nemáte problém. Slibuju, že příště se vážně pokusím dodat něco trochu jinýho. Možná to ani nebude metal. Ale jen možná. Dneska to ještě vydržte. Freedom Call a jejich song Thunder God. (A ano, přiznávám, že jsem si ten song pustila jen proto, že BŮH HROMU. Jsem fakt beznadějná, co?) =D

Žádné komentáře:

Okomentovat