pátek 31. října 2014

Hudba mého srdce #10

Projekt pocházející od Ells.

Já vím, já vím, zase kašlu na blog, a když na něj kašlat přestanu, jediný, co ode mě dostanete, je jedna hloupá písnička. Teda, abych byla přesná, dneska budou dvě. Zatím je ještě Halloween (do půlnoci zbývá pár minut), a já neměla lepší nápad, než si pustit nějakej film. A protože u prakticky libovolnýho hororu bych do pěti minut skončila s hlavou pod peřinou a v noci nemohla spát, ale zároveň jsem chtěla něco aspoň trochu tematickýho, skončila jsem u Vrány, kterou jsem zatraceně, zatraceně dlouho neviděla. A vážně jsem si koukání na ni užila. (A jestli jste ji snad nějakým záhadným způsobem ještě nikdy neviděli, koukejte to rychle napravit!) To jen tak mezi řečí. =D


Každopádně, slíbila jsem vám dva songy, a slib hodlám dodržet. A ano, oba budou nějakým způsobem souviset s Vránou. První je přímo ze soundtracku k filmu. It Can't Rain All The Time od Jane Siberry. Je hned první v titulcích. A já si nemůžu pomoct, ale prostě u ní musím začít slzet. Je pomalá, dojemná, romantická a... Prostě si ji poslechněte, ano?



A na druhém místě je písnička, kterou miluju už, no... Hodně, hodně let. Je to Brandon Lee od The 69 Eyes. Zbožňuju ten Jyrkiho sexy hlubokej hlas, vážně. Nemůžu si pomoct. Ani si nevzpomínám, kdy jsem tuhle písničku slyšela prvně, ale prostě se mnou tak nějak... zůstala. A hádám, že zůstane ještě dlouho...

Žádné komentáře:

Okomentovat