čtvrtek 4. září 2014

Knižní maraton - Středa

Pocházející od Kristie.

Je teprve odpoledne, jasno? Teprve odpoledne. A na moji obhajobu, většinu dopoledne jsem byla pryč, takže odpoledne jsem vlastně teprve doháněla čtecí resty a neměla čas psát článek na blog. Chápeme se? To jsem moc ráda. =D


Co se týče maratonu, středa byl pro mě absolutně krizovej den. Naprosto jsem neměla chuť číst a popravdě jsem začala trochu litovat toho, že jsem se do toho maratonu vůbec pouštěla, protože jsem vážně postupovala jak šnek. Možná je to tím, že jsem zase četla Christopher and His Kind, což je prostě knížka, kterou se HROZNĚ pomalu prokousává, teda pokud chce vědět, o čem vlastně čtete. Nemluvě o tom, že ve mně ta knížka vyvolává mírný deprese. A taky chuť psát, který by mohla bejt nepřekonatelná, kdybych já nebyla tak strašlivě líná.

Nevěříte mému ukázkově pomalému postupu? Takhle jsem pokročila za tři dny.

Aspoň, že venku začalo odpoledne zase svítit sluníčko a já si mohla jít číst na lehátko na dvoře. Jak můžete vlastně taky postřehnout z fotky... =D Ale nijak mi to nepomohlo, abych se dokázala knížkou prokousávat větším tempem, takže jsem se nakonec vzdala a došla si přece jen pro něco o fous jednoduššího... =D

Celkem jsem přečetla 76 stran z Christopher and His Kind a 42 stran z Mostu. Za středu je to v součtu 118 stran.

Celkové skóre maratonu: 330 stran.

Žádné komentáře:

Okomentovat