pátek 5. září 2014

Knižní maraton - Čtvrtek

Pocházející od Kristie.

Tak to vypadá, že se mi daří dávat sem ty články z předchozích dní maratonu dřív a dřív, jupí. =D Uznávám, že je sem možná dávám úplně zbytečně, protože to nějak nikoho nezajímá, ale... No, nevadí, jednou jsem s tím začala, tak to dokončím. Tedy... Snad. Ještě se uvidí. =D

Ve čtvrtek se mi vlastně dařilo dost dobře. Rozhodně mnohem líp než jsem čekala, vzhledem k tomu, že jsem zase měla v plánu strávit dopoledne v Hradci. Ale nakonec jsem toho přečetla docela dost. Možná i díky tomu, že jsem si na den dala oddech od Christopher and His Kind a rozhodla se prostě věnovat jen tomu Mostu. Který se mi četl překvapivě dobře na to, že mě vlastně ani extrémně nebaví a je tak trochu... šílený. A odpoledne jsem si trochu oddychla u Krkavce Havrana, kterého jsem, přirozeně, rychle dočetla a splnila si tak výzvu na knížku s modrou a ilustrovanou obálkou. Mimochodem, výtvarně je tahle miniknížečka zpracovaná naprosto fantasticky.


Havrana jsem přečetla celého (a splnila tak jednu výzvu), má 39 stran. Z Mostu jsem stihla 141 stran. Celkem za čtvrtek je to tudíž 180 stran.

Celkové skóre maratonu: 510 stran.

2 komentáře:

  1. Po tom Krkavci nějakou chvilku pokukuji, líbí se mi právě to výtvarné zpracování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vážně úžasný. =) Osobně se mi taky líbí, že je tam i anglická verze, přiznávám, že tu si užívám víc. =D

      Vymazat