pondělí 18. srpna 2014

Hudba mého srdce #4

Projekt pocházející od Ells.

Aby bylo jasno, já vím, že je pondělí. A ne, nezapomněla jsem včera na tenhle projekt, i když by se to třeba mohlo zdát. Jen mě včera večer tak příšerně bolela hlava, že jsem prostě neměla nervy na to, abych hledala písničku, co sem hodit, takže projekt se... mírně opozdil. Ale co, pondělí je taky den, no ne? =D

Tentokrát skočíme od metalu zase pěkně k fandomům. (Ale skáču hezky, ne?) No jo, je to se mnou těžký, jak jsem nedávno psala, poslední dobou nedělám skoro nic, než že sleduju Doctora, takže se to někde muselo projevit. Konkrétně tohle je song z jednoho z vánočních speciálů, konkrétně z prvního Mattova speciálu, Christmas Carol. Kdo viděl (prosím, řekněte, že jste to viděli), nejspíš už ví, co mám na mysli. Ano, správně, je to Abigail's Song (Silence Is All You Know) v podání Katherine Jenkins. Ano, ta písnička, co zkrotila žraloka létajícího vzduchem. Jestli ji neznáte, zkuste si ji schválně poslechnout, zatímco já půjdu dojatě fňukat...

3 komentáře:

  1. Jo, tak tuhle neznam o.O Což je fakt divný, fakt tam byla? Jako fakt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, v Mattově prvním vánočním speciálu, Christmas Carol. A byla tam docela důležitá... =D

      Vymazat
  2. Achjo, ta písnička - jedna z nejlepších z Doctora a já už mám zase na krajíčku..

    OdpovědětVymazat