neděle 27. července 2014

Hudba mého srdce #1

Projekt pocházející od Ells.

To jsem si tak jednou courala po netu a narazila jsem na projekt, co mě celkem zaujal. Jde v něm o to, že bloger každou neděli zveřejní na blogu písničku (nebo písničky), co momentálně tak nějak poslouchá. No, a protože já toho během týdne vždycky poslouchám docela dost (a protože tenhle blog je poslední dobou zoufale mrtvý), řekla jsem si, že se taky zapojím. A třeba vás něco z toho, co budu zveřejňovat (mimochodem, bude to přesně jeden song týdně, samozřejmě s nějakým malým komentářem), chytne. Nikdy nevíte... =D

A co jsem si vybrala pro první týden? Pochopitelně, že to musel být někdo z mých dlouhodobých favoritů. Tak proč ne rovnou ten největší? Sabaton, švédská kapela, do níž jsem se víc než dva roky zpátky naprosto zamilovala a která je u mě od té doby přímo na vrcholu pomyslného žebříčku. Vybrat song bylo o něco těžší, ale nakonec jsem si taky poradila. Zvolila jsem ten, co pochází z jejich nejnovějšího alba Heroes, které, mimochodem, vážně stojí za poslech. To Hell And Back vypráví příběh poručíka Audie Murphyho, amerického vojáka, který bojoval ve druhé světové válce a po návratu trpěl těžkou posttraumatickou stresovou poruchou, se kterou se velmi složitě vyrovnával. Text písně vychází částečně i z Murphyho vlastní básně The Crosses Grow On Anzio.
A proč jsem vybrala zrovna tenhle song? Já ani nevím. Nemůžu si pomoct, prostě je to jeden z těch, co mě zkrátka a jednoduše chytily, co mě fascinují, co prostě miluju a tečka. Tak si ji schválně zkuste pustit, třeba se vám taky zalíbí... =)


Žádné komentáře:

Okomentovat