čtvrtek 5. prosince 2013

Já vám nevím...

Poslední dobou prostě není vhodná doba na blogování.

Vynechám to, že ve škole absolutně nestíhám, že teď o víkendu se nezastavím a že mi nejspíš brzo přeskočí. To ještě není tak zásadní problém. Pak jsou tu další věci, věci, o kterejch se mi nechce mluvit, ale prostě tu jsou a kazí mi náladu a berou chuť blogovat. Když se už dokopu, snažím se spíš psát na psací blog. Uznávám, že tomu poslední dobou taky moc nedám, ale přiznejme si to, to ani čtenáři.

Ehm, ale to zas sklouzávám někam, kam jsem nechtěla.

Jen jsem prostě chtěla říct, oficiálně říct, že nějakou dobu prostě asi nebudu pořádně psát. Tak jen abyste s tím počítali.

Ale pokud byste chtěli, no, pokud by vám to nevadilo, začala bych vám sem v dohledný době asi házet jednu fanfiction na Avengers. No dobře, kecám, je to o Lokim. Ale druhou hlavní roli má Tony Stark, takže, ehm... Jo. Jak chcete. Je to na vás.

Dobře, možná není. Jelikož to sem asi začnu házet stejně. Chápejte, abych publikovala aspoň něco.

Ale kdyby vám to MOC vadilo, tak řekněte. Vezmu to v úvahu...

2 komentáře:

  1. Jistě, někomu by to MOC vadit mohlo (to jsou jen kecy, nikomu to vadit nebude), ale ten někdo by byl vzápětí odstraněn, takže... takže vesele házej a žádný stres...

    OdpovědětVymazat
  2. Blog ti nikam neuteče a je lepší si od toho odpočinout v čas, než to lámat přes koleno až se ti to zprotiví. :) A fanfiction o avengers si přečtu moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat