středa 21. srpna 2013

Poznámka: Přestat se dívat na teplý seriály

Queer as Folk je moje nová láska. The L Word zase stará. Ano, vím, že jsou docela rozdílný, ale... Jo, stejně mám ráda oba. A vážně už se nemůžu dočkat toho, až budou teď na podzim L Word zase dávat. Muhahaha.

Každopádně, proč mám dojem, že bych se na to měla PŘESTAT dívat? No, to si takhle v klidu sedím, a napadne mě poměrně děsivá věc.

Jestli znáte L Word, víte, že se tam vyskytovala jistá věc, známá jako The Chart, česky tuším Tabule. Neboli taková stručná mapa toho, kdo s kým spal. A mě napadlo...

Jak by to asi vypadalo, kdyby taková věc byla i v Queer as Folk?

A co víc...

Jak by to asi vypadalo, kdyby se porovnal počet milenek Shane McCutcheon a počet milenců Briana Kinneyho?

Pokud se nepletu, Shane měla v předposlední řadě 'skóre' něco přes tisíc... XD

P.S. A teď zcela vážně, proč je moje nejoblíbenější postava ZASE ta nepromiskuitnější? Tohle není fér...

2 komentáře:

  1. teraz ma strasne prekvapilo ze si to nevidela :D:D:D ale tak, qaf>l word :D aa asi som jedina kto ma z nich vsetkych najradsej michaela :D briana akosi nemam rada :D
    a myslim ze pocty shane a briana by boli velmi vyrovnane :D

    OdpovědětVymazat