středa 14. srpna 2013

30. Japonsko, 31. Nizozemí, 32. Nizozemí, 33. Německo

Říkala jsem, že až se vrátím, budu tu už nějaký pohledy mít. Říkala, že jo? Kdyby neříkala, říkám to teď. Před odjezdem na hory jsem se na Postcrossingu zase po dlouhý době aktivovala, a po příjezdu v sobotu na mě doma na stole čekalo šest pohledů. ŠEST. Ne, že bych nečekala, že něco přijde, ale ŠEST? Skoro se mi to ani nechtělo registrovat, kolik toho bylo. A všechny vážně pěkný.

Ale to není všechno. V pondělí dorazily další dva. Dva včera. A dva dneska. A já se upřímně modlím, aby už nic nedorazilo, jelikož jsem teď hezký tři pohledy v převisu, což by znamenalo, že příští várka pohledů, co bych teoreticky mohla chtít poslat, bude ten převis jen dorovnávat (spolu se dvěma, co jsou na cestě) a tudíž za ně nic nedostanu, a to se mi právě nezamlouvá. No nic. Každopádně, mám tu teď vedle sebe dvanáct pohledů, co vám sem mám hodit. Hádám, že nebudete protestovat, když to budu dávat po čtyřech, co?

Tak jo, první čtyřka, pěkně v pořadí, v jakým jsem ji v neděli registrovala. Pozór...


Tenhle pohled je nějakym zvláštnim způsobem kouzelnej, i když to teda není ani trochu můj vkus a styl. Já na tyhle roztomilosti prostě nejsem. =D Ale říkám, je hezkej, a navíc je to první pohled, co mi z Japonska dorazil. (Ten druhej hodím příště, a jsem připravená na to, že mi ho bude pár lidí chtít šlohnout. Chicht.)

Nizozemí, který možná na první pohled tak docela nezaujme (mimochodem, tu fotku jsem stahovala, pohled fotila odesilatelka), ale na druhej už jo, zejména díky popisu. To, co vidíte, je ilustrace z oblíbených holandských knížek pro děti. Údajně aspoň jednu z těhle knížek má v knihovničce asi každá nizozemská rodina. =)

Tenhle pohled přímo miluju. Mám vážně ráda vintage, i když to na mně nejspíš ani na desátej pohled nepoznáte. Prostě se mi to líbí. A tenhle obrázek má hrozně zvláštní kouzlo a... Nevím, prostě je to vážně krása. Tečka. =)

Pro dnešek poslední pohled přišel z Německa. Myslím, že už jednou jsem se tu zmiňovala, jak moc mám v lásce starej Egypt, takže je vám jasný, že tenhle pohled je další z těch, co mi připadají naprosto boží. =) A mimochodem, je příšerně starej, celej pomačkanej a vytištěnej, podržte se, ještě ve Východním Německu. Páni, páni, páni.

1 komentář:

  1. Jo, já jsem byla od středy do dneška u babičky a když jsem se vrátila, čekal na mě jeden, a na ten stát jsem zůstala zírat jak idiot, protože to přišlo z Izraele!

    OdpovědětVymazat