středa 22. května 2013

Tak, a teď mi zamávejte ještě jednou

No jo, sotva jsem vám napsala, že jsem zpátky, už zase mizím. Ano, zase k tý samý kamarádce, od který jsem se vrátila. Ehm, no... tak.

Myslela jsem, že vám sem před odjezdem hodím pohledy, ale od začátku minulýho tejdne mám přesně dva, a to se mi sem vážně tak docela házet nechce. Uvidím, až se vrátím. 

Pokud se teď ptáte, kdy to bude, tak v neděli navečer.

(Pokud se teď strachujete o Patrika a Lukáše, nestrachujte se. Hodím je zítra ráno. Jakože docela brzo ráno. Těšte se. A dokonce jsem vám na neděli přednastavila i povídku. To jsem hodná, co?)

No nic, tohle je jen takový krátký sdělení, abyste byli v obraze. Pokud máte rádi dlouhý články, no... možná příště. Možná.

Jen ještě jedna taková malá poznámečka. Jet s babičkou na sekáčovou hrabárnu byl blbej nápad. Dost blbej. Ne, ani mě to přehrabování nebaví, když mi je neustále nabízeno, že mi babička radši koupí normální triko v Tescu. Zejtra po pracáku tam jdu znova. Sama. Chci to pořádně projít. A za desetikačku kus...

Jen doufám, že se zase neurvu ze řetězu.

K čertu. Já vím, že urvu...

Žádné komentáře:

Okomentovat