pondělí 25. března 2013

Nemám ráda činky

Původně jsem si chtěla od maminky jako dárek k narozeninám nechat koupit nějakej datadisk k Sims, jelikož na ně teď mají slevy. Pak jsem si to rozmyslela a rozhodla se koupit si spíš něco, co pro mě bude prospěšný. Chápejte, něco, co se bude hodit, něco, co navíc vážně potřebuju.

Kilový činky jsou na určitý cviky v Body Revolution fakt absolutně k ničemu. Hammer curls, bicep curls, chest flies... PLANK ROWS. Při prvních třech s kilovkama necejtím, že by ruce cokoliv dělaly, u posledního je problém, že o moje stupidní kovový kilovky se prostě nedá opřít tak, abych si nerozdrtila kůstky v dlaních, případně klouby. Vážně bych si přála bejt badass jako Jillian a zvládnout se opřít o ty klouby, ale nejde to. Fakt to KURVA bolí.

Takže, no, nechala jsem si koupit dvoukilovky. Respektive, za spolupráce maminčiny platební karty jsem si koupila dvoukilovky. A pak jsem ty zkurvený čtyři kila tahala nějakou chvíli po Pardubicích. Měli byste vidět, jak moje bicepsy ještě teď vypadaj. Nafouknutý jako půl hodiny po cvičení. Přísahám, když jsem dojela do Hradce, už to fakt bolelo.

Nejvtipnější je to, jak strašně mi ta váha navíc překážela a jak se s ní hned obtížnějc třeba jen šlo do schodů. Čtyři kila, prosím pěkně. To jsem s sebou ještě na začátku roku tahala pořád, na vlastním těle! Šílený, když si člověk uvědomí, jaká to je zátěž. Jako virtuální číslo na váze se to zdá dost málo, ale když to pak držíte v ruce... Fakt je to dost.

No, takže prostě, mám činky. A je mi fuk, že je dostanu až po polovině dubna a moc z BR toho už neodcvičím. Budou jiný workouty. Mám je už dokonce vyhlídnutý. Killer Buns and Thighs, kupříkladu. Jestli to ty moje příšerný nohy nezpevní, tak už nevím co. (A jestli mě to nezabije, tak už taky nevím, co by mohlo, ehm.)

Bože, jsem unavená. Unavená, unavená, unavená. A zejtra si dávám od cvičení pauzu. Je vážně nutná. Potřebuju nechat vzpamatovat pravou holeň a levý předloktí. Nějak se mi v nich natáhly svaly. Au. Au. Au.

Mimochodem, taky jsem si koupila novou konvičku na louhování čaje, náhradu za tu, co už tak měsíc, možná i dva zpátky rupla. Nová konvička je oranžová. A má objem litr a čtvrt. Nevíte, jaká dávka zelenýho čaje za den je smrtelná? Hádám, že s tímhle by se k ní šlo přiblížit...

1 komentář:

  1. Smrtelná dávka zelenýho čaje ? Oslaď si ho nemrznoucí směsí do odstřikovačů :D - jen vtip

    OdpovědětVymazat