čtvrtek 28. března 2013

Adventures In Gay

Tak jo, teď začnu s něčím, co jsem na původním blogu nedělala, i když vlastně ani pořádně nevím proč. Možná mě to nikdy nenapadlo? Jo, tím to bude. Prostě mě to nikdy nenapadlo. Teď ale ano.

Takže tu asi máme novou občasnou tradici v podobě zveřejňování článků o věcech, co se nějak týkají queer světa. O věcech, co mě nějakým způsobem zaujmou.

A co mě zaujalo dneska?


TUMBLR BLOG jednoho 'nedávno vyoutovanýho' (čti 'po coming-outu', neboli nedávno přiznanýho) mladýho americkýho gaye. Tenhle gay (co o sobě tvrdí, že je normální kluk, co prostě jen náhodou má rád jiný kluky) se rozhodl se vším okolo svýho coming-outu vypořádat tak, že o tom bude kreslit komiks. Komiks víceméně inspirovaný skutečnými událostmi a skutečnými rozhovory s lidmi.

Čím konkrétně mě ten komiks zaujal? Tím, že je vážně naprosto geniální. Dokonale vtipnej, přesně podle mýho oblíbenýho stylu humoru. A vy víte, jak mám ráda teplý hrdiny, ehm...

Tak klikněte na ten link a mrkněte na to. Já už ten blog mám ve sledování na bloglovin... 0=)

Žádné komentáře:

Okomentovat